Spoléhat se pouze na obrazová data? A za deště, mlhy, sněžení nebo obecně za zhoršené viditelnosti to bude fungovat jak? Ještě líp než současná verze, která to s vámi napere pod kamion?
Odpovědět1 0
Nezbývá než doufat, že to jejich inženýři dobře promysleli.
Odpovědět0 0
upřímně tohle smrdí tím, že to promysleli ekonomové/managment
vzhledem k tomu, jak fungujou současný kamery ve scénách s vysokým dynamickým rozsahem (vypáleno i tam, kde vysokej jas není) nebo viz snížená viditelnost, nebo když mají hezky zapršenej výhled (ono i stěračům chvíli trvá, než to přejedou - a ani to není vždycky 100pro, speciálně v noci, když něco svítí proti), tak to bude zajímavý ... ale chápu, že v Kaliforniii je jiný počasí, jiný silnice, jiný kužely a jiný křižovatky ... tady s tím doufám nikdo nepočítá
Odpovědět0 0
DR je v současných podmínkách asi nejsnáze řešitelná věc (Tetracell a podobné), ještě nedávno to byl obrovský problém. Co se týče špatného světla, tam mohou být užitečné zase monochromatické kamery, které mají 3× vyšší citlivost. Když se to poskládá dokupy, může to dát docela solidní zdrojová data, pokud něco nepadá z oblohy. Nechtěl bych to vidět za hustého sněžení, deště...
Odpovědět0 0
v čipů, které skládají DR z různých pixelů uvidíme, jak se s tím poperou
třeba proti zapadajícímu slunci, které se taky hází prasátka na mokré silnici - na které někdo těsně předjíždí protijedoucí kamion (celkem v dálce pro kameru) a bylo by vhodné lehce zpomalit, aby to protijedoucí pirát stihnul a nerozmázli jsme se všichni (ne, že by se mi přesně tohle nestalo .... ale stačilo okamžitě trošku zpomalit o 10-20, a krásně to vyšlo)
nicméně - tohle vypadá jako katování kostů :D to i ty čipy nebudou hi-end nebo že by jich bylo víc
Odpovědět0 0
No, a na co přesně se spoléhá lidský řidič? Za deště, mlhy, sněžení a zhoršené viditelnosti to bude fungovat úplně stejně blbě jako člověk.
Odpovědět0 0
právě, že nebude :) Oko není kamera a čip s SW není mozek ..
Odpovědět2 0